Intervju Eelco Keune: Bili smo u Amsterdamu i ekskluzivno razgovarali s izvršnim direktorom omiljenog beauty brenda
Intervju Eelco Keune: Bili smo u Amsterdamu i ekskluzivno razgovarali s izvršnim direktorom omiljenog beauty brenda

Intervju Eelco Keune: Bili smo u Amsterdamu i ekskluzivno razgovarali s izvršnim direktorom omiljenog beauty brenda

Svetski kozmetički div Keune ove godine slavi stoti rođendan, a upravo je ova brojka dobar pokazatelj kako jedan porodični brend može igraditi čvrsto poslovanje bez ustupaka. S porodičnim vrednostima utkanim u ozbiljan biznis, Keune se pokazao kao omiljeni svetski brend za negu i stilizovanje kose i kao prvi izbor brojnih frizera širom sveta. Osim maestralne proslave sa zadivljujućom revijom, godišnjica je proslavljena i uz tek dodeljenu titulu Royal koju istaknutim firmama dodeljuje holandijska kraljevska porodica. Sve ovo bio nam je povod da odemo u Amsterdam na proslavu i porazgovaramo s Eelcom Keuneom, izvršnim direktorom firme Keune, unukom slavnog Jana Keunea, osnivača firme. Koja je tajna uspeha i na kakvim će se stupovima temeljiti budućnost ovog slavnog holandijskog brenda pročitajte u zanimljivom intervjuu.

Čestitke na 100. rođendanu firme Keune, držite se dobro za jednog stogodišnjaka. Mi smo još pod utiskom maestralne proslave, a vi?

Hvala vam! Osećamo se vrlo privilegiranima što možemo proslaviti našu 100. godišnjicu s 3.000 gostiju iz celog sveta. Čast nam je što su odvojili vreme i trud otputovali s tako dalekih krajeva sveta kako bi s nama proslavili ovaj jedinstveni događaj. Povrh ovoga, mogli bismo s njima podeliti fantastičnu vest da smo postali kraljevski, a ovo je doslovno kruna očeve posvećenosti frizerima tokom protekle 72 godine, ali i ranije. I dalje se smatramo firmom sa startup mentalitetom potkrepljenim 100-godišnjim iskustvom. I kao što je moj otac rekao na pozornici: to je tek početak… Jako smo ponosni što možemo reći da smo jedina porodična tvrtka na svetu koja je frizerskim profesionalcima verna već više od 100 godina.

Kako je Keune u sto godina poslovanja postigao to da i dalje ostane porodična firma?

Ostali smo porodična firma jer želimo biti najbolji, a ne najveći. Dakle, ne zanima nas novac, zanima nas dodana vrednost ovoj industriji. Dakle, kada dobijemo ponude od velikih firmi koje nas pitaju jesmo li zainteresirani za prodaju, odgovor je uvek ne iz tog razloga.

Možemo reći da ste definitivno gamechanger na tržištu. U čemu je tajna vašeg uspeha?

Definitivno naša predanost profesionalcima u frizerskim salonima. To nam je uvek primarni cilj u poslovanju, a ne zaraditi godišnje bonuse. Pomaže nam da činimo prave stvari. Razmišljamo u generacijama, a ne po kvartalima. Verujem da je to razlika koju porodična firma čini u ovoj industriji.

Povodom stote godišnjice ostvarili ste sjajnu saradnju s umetnikom Josephom Klibanskyjem, kojem ste dali otvorene ruke u dizajnu. To je vrlo hrabro od vas, ali očigledno se i ovde držite svog mota #forthosewithcaracter?

Svaka saradnja, bilo bračna ili poslovna, počinje od poverenja i odabira pravih ljudi. Hemija je jako važna jer u nju ulažete svoje srce i dušu. To je takođe bila polazna tačka za naše partnerstvo s Josephom Klibanskyjem. Nismo mu rekli šta da napravi, samo smo mu rekli kakva smo firma i da može dati svoje tumačenje ključnih reči koje smo mu dali. I upravo je to učinio. Stoga smo bili zadivljeni onim što je napravio i odmah su nam se svideo dizajn. Nisu napravljene nikakva prilagođenja ili bilo šta tako. Bila je to ljubav na prvu stranu. Jedna od ključnih reči koje smo ukratko rekli Josephu bila je ‘Za one s karakterom’, koju je trebalo iskomunicirati, jer smo ponosni na to.

Šta Vama privatno i celoj firmi, znači etiketa Royal?

To znači jako mnogo. To znači da smo priznati od kralja Holandije i da smo od velike vrednosti za našu domovinu i za ovu industriju. To je veliko priznanje, posebno za mog tatu. Za njega je to vrlo lično, jer je 72 godine svog života posvećen firmi i industriji. Osećam se tako privilegovanim što smo ovaj kraljevski predikat dobili u godini kada slavimo 100 godina Keunea. Ne može biti posebnije. I pouzdano znam da će neke zemlje jako ceniti to što smo kraljevska kompanija, jer nas to razlikuje od startupa s dobrim namerama. Izgradili smo evidenciju više od 100 godina u dodavanju vrednosti industriji. To nam daje konkurentsku prednost.

Kakvi su planovi i novi projekti u pripremi?

U suštini, svesni smo da, iako postojimo već 100 godina, još uvek svaki dan treba frizerima da dokazujemo ​​svoju dodanu vrednost. Naš cilj u godinama koje dolaze je biti najbolji poslovni partner kakvog svaki frizer može poželeti. Želimo ih rasteretiti, pomažući im da zarade više novca bez napornog rada i pronalazeći slepe tačke na koje se on ili ona mogu fokusirati. To činimo podržavajući frizere na sve moguće načine.

Tekst preuzet sa Journal.hr

Učitati još
Zatvori