Instant Eraser: Najprodavaniji Maybelline korektor postao je još bolji
Instant Eraser: Najprodavaniji Maybelline korektor postao je još bolji

Instant Eraser: Najprodavaniji Maybelline
korektor postao je još bolji

Ovaj magični Maybelline New York korektor osvojio je svetsku beauty scenu brzinom svetlosti. Koriste ga Gigi Hadid i njene koleginice iz sveta modelinga koje tvrde da bez njega ne idu nigde. Višegodišnji Maybelline bestseller glavni je deo beauty rutine devojaka širom sveta. Iako smo bili i više nego zadovoljni njegovom teksturom i pokrivenošću, Maybelline tim je odlučio da nas nagradi novom, unapredjenom formulom.

Maybelline New York Instant Eraser  oduvek je odlično balansirao izmedju srednje pokrivne moći i kremaste teksture koja ne izgleda teško i ne uvlači se u sitne bore oko očiju. Sa druge strane, zahvaljujući genijalnom sundjerastom aplikatoru dobijali smo efekat sjajno pokrivenih tamnih kolutova oko očiju.  Pored under eye zone, ovim korektorom možemo korigovati sve nesavršenosti na licu: fleke od sunca, popucale kapilare ili bubuljice.

Ovaj beauty proizvod pogodan je za apsolutno sve tipove kože: normalnu, suvu i masnu. Dostupan je u 8 nijansi i koži pruža prirodan, blistavi finish. Devojke na društvenim mrežama dele make up hacks tako što kupe svetliju nijansu u svojstvu korektora i tamniju nijansu koju koriste kao tečni puder. Objašnjene ovog fenomena polazi od savršene teksture koju ovaj proizvod poseduje. Takodje, devojke nakon što nanesu ten, urade svetlijom nijansom konture i izblenduju sve zajedno za savršeni završni make up finish.

Koje nam novitete donosi novi Maybelline instant eraser?

Noviteti koje donosi Maybelline New York Instant Eraser prisutni su u vidu dodatne hidratacije. Ovaj proizvod, osim što pruža pokrivenost bez osećaja težine, sada i hidrira osetljivu regiju lica i to čak do *12 sati. Dakle, sada imamo kompletan proizvod koji hidrira, pokriva, koriguje i konturiše i sve to u maloj bočici pogodnoj za nošenje. Složićete se da je ovo proizvod vredan kupovine.

*disclaimer: Potrošački test na uzorku od 100 žena

Photo: Maybelline PR, instagram.com

Učitati još
Zatvori