Brad Pitt lansira svoju skincare kolekciju Le Domaine
Brad Pitt lansira svoju skincare kolekciju Le Domaine

Brad Pitt lansira svoju skincare
kolekciju Le Domaine

Lakše bi nam bilo da nabrojimo javne ličnosti koje nemaju svoju liniju skincare proizvoda, nego one koje imaju. Da, dotle je došlo. Iako je beauty industrija doživela svoj high peak neposredno pred period pandemije, svakog dana pojavi se nova celebrity linija proizvoda za negu. Ovaj put je zanimljivost veća jer iza nje stoji muškarac. Le Domaine liniju skincare proizvoda predstavlja nam Brad Pitt.

Nastanak brenda

Zvanično najlepši čovek Holivuda predstavlja nam unisex proizvode za negu koje, logično, i on svakodnevno koristi. Da li ćemo izgledati kao Brad Pitt ako naručimo ove proizvode? Ne. Medjutim, smatramo da su vredni pomena zbog svoje ideje i sastava, i odmah da vas upozorimo – cene nisu male. Ekskluzivno za Vogue, Brad je otkrio pojedinosti o svom novom projektu.

Le Domaine skincare brend nastao je spajanjem dve stvari – vina i nege kože. Dve stvari u kojima svi uživamo. Dakle, dobar start. Brad je odmah naglasio da cilj ovog brenda nije da bude još jedan u nizu celebrity beauty linija za negu. Hajde da vidimo šta ga to odvaja od ostalih, osim cene. I mega luksuznog pakovanja.

Le Domaine

Glumac poseduje nekretninu u vidu dvorca Chateau Miraval (da, onaj dvorac koji je bio glavna tema brakorazvodne parnice) koji je okružen vinogradima. Samim tim, groždja ima na pretek. Na predlog svojih poslovnih partnera, groždje je postalo glavni sastojak svih skincare proizvoda brenda Le Domaine.

Proizvodi pomažu usporavanju starenja, a razni profili na instagramu podelili su temu filma Benjamin Button kao mogući ishod korišćenja ove linije. Aging backwards nije realan slučaj, ali usporavanje starenja jeste.

Suština ove linije proizvoda bazirana je na dva patentirana sastojka:

  • GSM10 – aktivno sredstvo koje se bori protiv oksidacije i enzima koji razgradjuju kolagen
  • ProGR3 – kombinaciju oksidanata koji se dobijaju kao derivati iz groždja

Asortiman

Le Domaine asortiman proizvoda

Linija se sastoji iz 4 proizvoda: kreme, seruma, emulzije za čišćenje lica i tečne kreme. Rezultati nakon korišćenja proizvoda sa ovom formulom su zategnutija, sjajnija, mekša i elastičnija koža. Miris je podredjen unisex varijanti, pa je tako odabran miks arome cveta pomorandže i sandalovine. I ko sme da kaže da vino i skincare ne idu zajedno? Brad Pitt vas je upravo demantovao.

Foto: Profimedia; Instagram

Učitati još
Zatvori