Nathy Peluso izbacila je novi singl i pomalo promenila  muzički žanr
Nathy Peluso izbacila je novi singl i pomalo promenila  muzički žanr

Nathy Peluso izbacila je novi singl i
pomalo promenila muzički žanr

Popularna argentinska umetnica Nathy Peluso, koja svoju muzičku karijeru poslednjih pet godina uspešno gradi u Španiji, obradovala je mnogobrojnu publiku novim singlom Estás Buenísimo kojim ujedno najavljuje drugi studijski album.

Nathy Peluso između ostalog poznata je po čestim promenama muzičkog pravca, i u odnosu na prethodni album Calambre koji je predstavljao mešavinu salse, tanga i modernog latino pop-a, kroz novu numeru Estás Buenísimo vidljiv je povratak njenim muzičkim počecima koji su vezani za rep muziku.

Uz novi singl možemo videti i ekstravagantni muzički spot koji odiše izazovnim scenama, a pored Nathy Peluso u videu glavnu ulogu ima poznati španski meneken Jon Kortajarena. Kroz projekat Estás Buenísimo ova umetnica odala je počast kralju pop muzike Michaelu Jacksonu. Inspiraciju je pronašla u njegovom spotu koji je pratio pesmu The Way You Make Me Feel iz 1988. godine. U ovom video ostvarenju, Nathy Peluso glumi seksualno agresivnu ženu koja je opsednuta lepotom muškarca, ali on ne obraća pažnju na njeno udvaranje.

Ona u mraku počinje da ga progoni sve vreme mu govoreći bezobrazne reči, a dodatnu dozu seksepila daje minimalistička odeća koja podseća na osamdesete. Jon i Nathy odeveni su u crnu kožnu garderobu, a u svakom momentu može se primetiti odlična hemija koja vlada među njima.

Početak karijere, koncert na festivalu Coachella i saradnja s brendom Desigual

Nathy Peluso rođena je u Argentini 1995. godine, nakon čega se s roditeljima seli u Španiju. Svoje prve muzičke korake započela je 2016. dok je snimala muzičke obrade poznatih jazz pesama, koje su naišle na odličan prijem kod publike. Veliku popularnost u Španiji Nathy Peluso stekla je nakon pesme Business Woman, a ključna pesma zahvaljujući kojoj počinje njena internacionalna karijera jeste Puro Veneno koja postaje viralna nakon izvedbe u popularnoj muzičkoj emisiji Colors. Nakon toga, sredinom 2020. godine, objavljuje album Calambre u saradnji sa muzičkom kućom Sony Music Entertainment.

Nathy Peluso je u aprilu ove godine prvi put imala solo nastup na najpoznatijem muzičkom festivalu Coachella u Americi, a postigla je uspeh i u modnoj industriji zahvaljujući brendu Desigual, koji ju je uzeo za zaštitno lice najnovije modne kampanje. Prepoznatljiva je po jedinstvenom muzičkom izrazu koji prate neobične koreografije, a svestranost koju prikazuje kroz umetničke projekte iz godine u godinu samo ukazuju na činjenice da njen talenat i moć transformacije nemaju granice.

Foto: Profimedial; Instagram

Učitati još
Zatvori