Vestiaire Collective zabranjuje prodaju odeće fast fashion brendova na svojoj digitalnoj platformi
Vestiaire Collective zabranjuje prodaju odeće fast fashion brendova na svojoj digitalnoj platformi

Vestiaire Collective zabranjuje prodaju odeće fast fashion brendova na svojoj digitalnoj platformi

Vest da vodeća digitalna platforma za preprodaju second-hand garderobe Vestiaire Collective isključuje mogućnost prodaje odeće fast fashion brendova na svojoj mreži svakako nas ne iznenađuje. Šta više, rekli bismo da je upravo ova vest jedna od bitnijih koja dolazi iz oblasti modne industrije. Naime, čak pet procenata ukupne zarade u proteklih 12 meseci kompanija Vestiaire Collective ostvarila je prodajom Shein, Burton, Fashion Nova, Missguided, Topman, Topshop, Tezenis, Boohoo, Pretty Little Thing i Asos artikala.

Počevši od nadolazećeg crnog petka kompanija Vestiaire Collective započinje misiju eliminisanja brendova brze mode sa svoje platforme jačajući vodeću poziciju na sve konkurentnijem second-hand tržištu. Kompanija se time udaljava od prekomerne potrošačke ideologije i poslovanje usmerava ka održivijoj filozofiji umanjujući mogućnost kupovine jeftine odeće koja se često odlaže nakon veoma kratke upotrebe. Takođe, uspostaviće i univerzalne kriterijume koje brendovi moraju da ispune kako bi pristupili njihovoj platformi. Kriterijumi će pokrivati kvalitet proizvoda, emisije za koje su brendovi odgovorni i uslove rada.

Kompanija sa sedištem u Francuskoj u saradnji sa dobrtovornom organizacijom The Or Foundation nastoji da pritisne evropske regulatore u zauzimanju jačeg stava i konstruisanju snažnije regulative suzbijanja otpada koji svake godine generiše modna industrija. U prilog temi, govori u tekst koji smo nedavno objavili u vezi sa brendom SHEIN koji izbaci između 2.000 i 10.000 modela odevnih predmeta dnevno.

Foto. Vestiaire Collective

Učitati još
Zatvori