Journal.rs
Cara delevingne topshop

Veliki povratak modnog brenda Topshop: Novu eru predvodi Cara Delevingne

Nakon nekoliko godina tišine, modni brend Topshop se vraća na modnu scenu, i to na način koji će razveseliti sve obožavaoce brenda. Kultni britanski high-street gigant, koji je u zlatnim danima bio sinonim za brzu modu, sada ulazi u novu eru, i to s Carom Delevingne u glavnoj ulozi. Model i glumica ne samo da je zaštitno lice nove kampanje, već je i sarađivala u odabiru komada koji će obeležiti povratak brenda.

Nova kolekcija, novi stav

Nakon što je Topshop postao deo ASOS-a i prešao isključivo na online kupovinu, brend sada ponovno gradi svoj identitet. Kolekcija koja stiže 16. avgusta donosi 40 komada inspirisanih londonskim uličnim stilom. Od savršeno krojenih kaputa do pantalona koje će oduševiti fanove kultnih Joni i Jamie modela. Sve dolazi u paleti klasičnih monohromatskih tonova, uz neočekivane pop of color komade u avokado zelenoj. Među ključnim komadima ističu se crno-beli shearling kaput i ’80s inspired kožna jakna.

Cara Delevingne u svom elementu

Kampanja je snimljena u istočnom Londonu i potpuno odiše Carinom energijom. Samouvereno, pomalo buntovno i s dozom neurednog šarma. „Mnogi od njih su stvarno zabavni komadi koje mislim da možete nositi i menjati“, objasnila je. „Možete ih stilizovati kako želite, bilo da nosite sve iz Topshopa ili to kombinujete s nečim vintage – deluje vrlo eklektično, ali i moderno.“ izjavila je Cara.

Kolekcija ima prepoznatljivi Topshop DNK, ali je osvežena detaljima koji je čine relevantnom za novu generaciju.

Koji je sledeći korak za Topshop?

Ova saradnja je tek početak. Već se priprema nova capsule kolekcija za sezonu 2026/27, s naglaskom na održivost i kvalitetne materijale. Modni brend Topshop planira i povratak na modnu pistu nakon sedam godina, i to uz reviju otvorenu javnosti, u formatu see now, buy now. Cilj? Oživeti onaj osećaj uzbuđenja koji je Topshop nekad donosio, ali ga prilagoditi današnjim modnim pravilima, gde stil ide ruku pod ruku s etikom.

Topshopov povratak s Carom Delevingne kao ambasadorkom nije isključivo nostalgija. To je pametno osmišljeni rebranding koji spaja najbolje iz prošlosti s trendovima budućnosti. Ako je suditi po prvim komadima, pred nama je novi modni igrač koji bi mogao ponovno osvojiti i ormare i srca modnih devojaka širom sveta. Vreme će pokazati!

Foto: Instagram / @topshop / Topshop /
Preuzeto sa: Journal.hr