Champion je, kao i Fila, bio jedan od najpopularnijih sportskih brendova devedesetih. Nakon decenija sportskog nasleđa, ovaj američki klasik ulazi u novu fazu – onu u kojoj sivi basic hoodie nosimo uz martinke. Zaštitno lice koje je donelo novi pravac brendu Champion je naš omiljeni nepo baby – Romeo Beckham. On je reprezent lutrijskog DNK miksa svojih roditelja jer je nasledio Davidov sportski gen i modni instinkt koji u sebi nosi Victoria. Kako mi to volimo žargonski da kažemo – best of both worlds.
Rebrending Championa sa sobom nosi novu estetiku – čistiju, globalniju, više effortless nego athletic. Ceo vizuelni identitet izgleda dosta svežije, a Romeo je sjajan izbor za novog brend ambasadora.
Romeo Beckham – Glas nove (modne) generacije
Romeo Beckham savršeno pliva modnim vodama, a svakog meseca možemo ga videti na naslovnici nekog cool, fashion magazina. On ovde ne služi samo kao zaštitno lice kampanje – on je novi glas brenda, kao spoj nonšalantnog britanskog šarma i LA soft-boy energije. Na njemu čak i običan sivi duks izgleda cool, a to je upravo vizual koji Champion želi da komunicira.
Romeo kroz kampanjske slike ne nosi Champion patike, već klasične crne cipele, loafersice, pa čak i Timberland čizme. Ovaj modni potez služi kao beg od striktno sportske estetike i brend klasifikuje kao lifestyle. To je sasvim novi pristuo komunikacije i prodaje proizvoda, gde sportski brend u zvaničnoj kampanji koristi komade koji ne nose njihov potpis.
Mladi naslednik osvaja modnu industriju
Romeo Beckham se tiho, ali sigurno pozicionira kao nova generacija modnih naslednika. Nema potrebu da dokazuje da negde pripada, a njegov stil savršeno koketira između britanske discipline i kalifornijske laid back energije. Ovo je ujedno i pravac koji modna industrija trenutno najviše traži, pa je sasvim prirodno da ga sve češće viđamo kao promotera raznih brendova. No, sigurni smo da njegovo vreme tek dolazi.
Foto. Instagram / @romeobeckham / @champion