SKIMS je definitivno jedan o onih brendova koji poseduje široku ciljnu grupu. Udoban veš je potreban svima, a SKIMS pored istog proizvodi i jednako atraktivne odevne komade koji pri svakom drop-u postaju sold out. Ovoga puta, lice nove kampanje je ni manje ni više nego poznati američki reper Post Malone. U novoj kampanji, reper je odeven u rustične odevne komade koji predstavljaju imperativ cowboy core estetike. U divljini, sa konjima i na reci, Malone je otvorio novu sezonu za SKIMS Men. Poznati reper je svakako jedan od hottest muškaraca u Holivudu, a to je dokazao i novom kampanjom za brend iza kog stoji Kim Kardashian.
Svi, ali i Post Malone, nose SKIMS
Post Malone nije prvi muškarac kog smo imali prilike da vidimo u SKIMS kampanji. Poznati brend poseduje ceo odsek za muškarce, ali i za sport, koji je jednako voljen kao i standardna linija namenjena ženama. Patrick Schwarzenegger, poznati glumc, je takođe pozirao za SKIMS zajedno sa svojom izabranicom Abby Champion. Tada se u fokusu nalazio satenski veš i pastelne nijanse, dok ovoga puta uz poznatog repera rustičan stil uzima primat. Vojnička šara u SKIMS stilu našla se u fokusu kolekcije, te je brend lansira bokserice, šorts, duks, majicu i još nekoliko odevnih komada u istom.
Malone je za SKIMS postao klasičan Amerikanac sa Zapada – onaj koji voli da provodi vreme u divljini, uz reku, drveće i životinje. Pecao je, jahao konje i posmatrao neukrotivu prirodu. Sama lokacija savršeno je pratila i kolor odevnih kombincija, koji se fokusirao na nijanse kao što su maslinasto zelena, braon i siva.
Odevni komadi koji čine kolekciju dostpni su na oficijalnom sajtu od 21. avgusta. Neizostavan deo kampanje bio je i kaubojski šešir, koji je dodatno dočarao cowboy estetiku koju je brend želeo da poentira novom kampanjom. SKIMS je još jednom dokazao zašto je jedan od vodećih brendova u modnoj igri.