Maison Margela je brend koji je u prethodnih nekoliko nedelja servirao mnoštvo novina. Pored debija Glenna Martensa, novog kreativnog direktora kuće, Margiela je po prvi put selektovala poznatu ličnost kao zvezdu svoje kampanje – Miley Cyrus. Iako je ovaj dvojac mnogima delovao ikonično, otvorio je novo poglavlje brenda kom se nismo nadali, ali ni želeli. Ovoga puta etiketa još jednom donosi dobre vesti i to uz novu liniju u sopstvenom numerološkom sistemu. Line 2 je nova grana poslovanja voljene etikete, koja će obuhvatati kreativne dijaloge, kreiranje zajednice i kulturološke promene. Ovo nije prvi put da se modni brend upušta u vode kulture, te smo ovakvu tranziciju već imali prilike da vidimo na slučaju male Prade, CHANELA i mnogih drugih. Lansiranje nove linije delovanja rezervisano je za 2. septembar.
Maison Margiela Line 2
Dobro je poznato da se na Maison Margiela etiketama nalaze brojevi, koji označavaju linije odeće. Brend sada dodaje broj dva svom numerološkom sistemu koji je kreiran 1997. godine, a isti će označavati konekciju mode i kulture, u svrhe kreiranje zajednice i kulturoloških promena. Stoga, vreme je da se podsetimo vrhunca modne matematike – Margielinog sistema.
Nula označava Artisanal kolekcije za muškarce i žene. Broj jedan označava ženske kolekcije koje brend servira. U okviru broja jedan, Martin Margiela je definisao svoju ljubav prema avangardnim siluetama namenjenim ženama. Do sada izbegavan broj dva predstavljaće Margielinu konekciju sa kulturom. Trojka je rezervisana za beauty liniju brenda. Ova cifra se prvi put pojavila u sistemu 2010. godine, kada je isti otvorio saradnju sa L’Oreal’s Luxury grupacijom. Broj četiri predstavlja žensku basic ready-to-wear liniju, fokusiranu na staple komade u ormaru svake žene. Ovaj broj je prvi put iskorišćen tokom kolekcije za proleće-leto 20004. godine.
Broj šest rezervisan je za MM6 – brend koji servira nešto komercijalnije siluete za širu publiku. Osmica je za liniju naočara za sunce, koja je prvi put prezentovana 2008. godine. Broj deset vezan je za muške kolekcije koje brend servira, dok jedanaest čini numerološki simbol za uniseks askesoare – torbe i ostale kožne detalje. Broj dvanaest rezervisan je za fine nakit, dok je četrnaestica rezervisana za muške staple odevne komade, a petnaest za Margiela x 3 Suisses. Broj trinaest nalazi se na knjigama brenda, dok je dvadeset dva rezervisan za muške i ženske cipele.
Foto: Instagram / @maisonmargiela /