Beyonce i adidas prekidaju saradnju
Beyonce i adidas prekidaju saradnju

Beyonce i adidas prekidaju saradnju

Izmenjeno: 24. marta 2023.

Prošlog meseca The Wall Street Journal izneo je podatke prema kojima brend IVY PARK nije ispunio prodajne ciljeve koje je postavio adidas. Sada je, svega nekoliko nedelja kasnije, saradnja između Beyonce i nemačkog brenda definitivno okončana. Poslednja kolekcija, Park Trail, desila se u januaru i tada je pevačica prikazala nove komade neposredno pred privatni koncert u Dubaiju. Nakon raskida sa nemačkim brendom, Beyonce planira da preuzme veću kreativnu kontrolu nad svojim brendom. Dakle, IVY PARK ostaje u životu, ali samostalno.

Kako je prethodno naveo WSJ, prodaja je u 2022. godini opala za više od pedeset procenata. Projekcije nemačkog brenda bile su prihod od 250 miliona dolara, dok je IVY PARK zaradio svega 40 miliona dolara.

@weareivypark

Jedna od najnagrađivanijih svetskih muzičkih zvezda današnjice, Beyonce Knowles-Carter, osnovala je brend IVY PARK 2016. godine u saradnji sa Philipom Greenom, tadašnjim vlasnikom Topshop-a. Nakon što je samo dve godine kasnije Beyonce preuzela potpuno vlasništvo nad brendom, 2019. ponovo lansira seriju odeće, ovoga puta u partnerstvu sa nemačkim gigantom sportske odeće i obuće adidas.

Njihovo partnerstvo, kako navode u saopštenju za Business of Fashion, i dalje je snažno i uspešno. Ponosni na rad koji su zajedno stvorili, nastavljaju da budu inspirisani njihovom kolektivnom vizijom. Takođe, iz kompanije navode da ne otkrivaju ključne finansijske podatke za pojedinačne kategorije proizvoda.

@weareivypark

Međutim, ugovor prema kojem, kako The Wall Street Journal navodi, Beyonce prima dvadeset miliona godišnje nadoknade, ističe ove godine. Kompanija adidas smanjila je prodajni target za 2023. godinu na 65 miliona dolara, što je značajno ispod prethodnih godišnjih ciljeva.

Foto: Instagram

Učitati još
Zatvori