Journal.rs

Da li je ovo najzabavnija Burberry kampanja do sad? Olivia Colman u ulogama koje reflektuju šarm britanske kulture

Burberry je ponovo pronašao svoj humor – onaj suvi, sofisticiran i pomalo ekscentričan britanski humor. U novoj kampanji oskarovka Olivia Colman (ponovo) vodi glavnu reč – i to doslovno. Ona rotira uloge – od radnice u lokalnom Fish & Chips restoranu do turističkog vodiča, balansirajući između satire i prepoznatljivog britanskog šarma.

Ovo nije Burberry koji pokušava da proda modnu priču – ovo je pokazatelj kako se jedan brend odlično igra sa sopstvenim nasleđem. Daniel Lee savršeno razume Burberry heritage, a brend posle atraktivne i dobro prodavane Tisci ere sada ponovo ima dušu – onu sa prepoznatljivim akcentom, kišobranom i smislom za ironiju.

Olivia Colman – savršeno ogledalo britanskog šarma

Legendarna glumica i oskarovka je savršeno ogledalo britanskog šarma – duhovita, dostojanstvena i pomalo hektična, baš kao London u ponedeljak ujutru. Ovo je već druga kampanja po redu u kojoj Olivia vodi glavnu reč, a ona i Burberry su sasvim prirodan spoj jer nose britanski identitet bez napora – autentičan, nepretenciozan i sa savršenom dozom ekcentričnosti koju niko van ostrva ne može da odglumi.

Poznata glumica nije tipična fashion muza i baš zato i jeste savršen izbor za novi Burberry narativ. Olivia ima tu sposobnost da istvremeno bude klasična i subverzivna, topla i proračunato duhovita. U trenutku kada moda često zaboravlja na humor upravo ovo je storytelling koji nam je falio.

Poznata lica iz sveta modelinga

Olivia Colman vodi glavnu reč, ali joj društvo prave trenutno najpoznatija lica iz sveta modelinga. Lucky Smith, Amelia Gray i Mona Tougaard doneli su moderan ton ovoj vanvremenskoj kampanji, koja je možda i naša omiljena. Za sad.

Foto. Burberry, Instagram / @burberry