Journal.rs

Svetski brendovi konačno angažuju ljude sa “pravim poslom” – Kat from finance je dokaz da se modna klima menja

Luksuz je nekada bio rezervisan samo za određenu klasu ljudi, a danas traži kredibilitet i u stvarnom životu. Svetski brendovi počeli su da plaćaju office – native kreatore da ispričaju priču o moći modnih komada dalje od piste, a jedan od najpoznatijih profila tog ranga definitivno je Kat from finance.

Dok trendovi kao što su office siren i corporate core sa TikToka prelaze na luksuzne bilborde, Kat, koja zaista radi u finansijama, postala je digitalni simbol nove estetike. Njen lični brend postao je toliko autentičan, da sada i ozbiljne modne kuće žele da budu njegov deo. Mulberry, Tommy Hilfiger, i, najvažnije, YSL, poklonili su poverenje devojci koja je, u poslednjih par meseci, corporate estetiku podigla na viši nivo.

Korporativni glam je novi streetstyle

Nova forma luksuza danas traži dve stvari – autentičnost i autoritet. Poznati influenseri su, pod teretom previše različitih sponzorskih ugovora, izgubili inicijalnu autentičnost, a Kat nam svakodnevno prodaje scenario koji publika prepoznaje. Ona ne glumi corpo stil, ona ga živi i deli, i sve to u pauzama između kucanja mejlova i popunjavanja budžetskih tabela.

Kat from finance nije izolovan slučaj. Nakon godina dominacije reality zvezda i TikTok fenomena, luksuzni sektor polako uviđa da publika želi nove role modele – ljude koji donose autentičku priču i realan background.

Brendovi žele kancelarijski kredibilitet

Prvi konkretni signal je došao od Tommy Hilfigera, koji je Kat from finance javno tagovao u svom trend report postu. U modnom svetu, kada brend sam stavi tvoje ime na svoj feed, to znači da si deo igre – ne samo kroz gift box, već kroz ozbiljan deal. Par nedelja kasnije Kate se pojavila sa torbom Mulberry Roxanne, tačno u trenutku kada je brend objavio re-launch ovog modela. Tajming, naravno, nije slučajnost – Mulberry je praktično kupio njen narativ kancelarijskog glamura, kako bi dodao vrednost starom, iconic modelu. Nizali su se postovi u kojima smo mogli da vidimo Aritzia, Marni, Iro Paris, Fwrragamo, Jimmy Choo i Amiri komade, što znači da je Kate from finance slala fakture svakodnevno!

Najbitnije od svega – u priču je ušao i YSL! Poznat kao brend koji je vrlo selektivan u svojim saradnjama, ovaj korak je, za Kate i njen online brend, zapravo najznačajniji. Tag ne znači ugovor, ona (za sada) može biti deo seeding liste, ali činjenica da ova devojka uopšte nosi head to toe YSL govori dovoljno. Modni sistem više ne beži od kancelarijskog narativa, već ga uspešno testiran na runway brendovima.

Foto. Instagram / @katfromfinance