Druga po redu Puma x Ami Paris kolekcija je tu
Druga po redu Puma x Ami Paris kolekcija je tu

Druga po redu Puma x Ami Paris
kolekcija je tu

Brend sportske odeće Puma i francuski brend AMI nakon uspešne kolaboracije koja je debitovala početkom prošle godine, ponovo su spojili dobro poznate logotipe i predstavili drugu po redu kolekciju.

Pored kvaliteta koji je podjednako karakterističan za oba brenda, postoji još jedna dodirna tačka koja ih spaja – a to je veliki broj uspešnih kolaboracija koje imaju iza sebe. Tako se brend Puma može pohvaliti uspešnom saradnjom koju već neko vreme ima s planetarnom zvezdom Dua Lipom, dok je AMI na listu svojih uspešnih kolaboracija skoro upisao i popularni Moncler.

Drugo poglavlje Puma X AMI Paris kolaboracije

Zimsku kolaboraciju između brendova Puma i AMI inspirisala je neprestana žudnja za avanturom i prevazilaženjem sopstvenih granica. Pevač i tekstopisac GIVĒON i manekenka i aktivistkinja Quannah Chasinghorse izabrani su za zaštitna lica globalne kampanje, a za upečatljive fotografije snimljene nadomak Teksasa bio je zadužen poznati fotograf David Paige.

Drugo poglavlje ove saradnje predstavlja idealan spoj stila i udobnosti – a zahvaljujući nešto urbanijem kroju pariskog brenda AMI, odeća je idealna za kombinovanje u svim varijantama svakodnevnog života. Kolekcija odiše bogatom paletom boja koja se kreće od nežno plave, ljubičaste, boje jorgovana, sve do jarko narandžaste i
zelene.

puma x ami
puma x ami
ami
puma x ami

Pored svega, prisutni su ekstravagantni detalji i forme koje ne možemo pronaći u samostalnim kolekcijama ovih brendova. Kao i prethodni put brendovi su i sada spojili dobro poznate logotipe i kroz celu kolekciju provlači se AMI srce unutar kojeg je smeštena puma što svakako daje poseban pečat odevnim komadima.

Izdvajamo za vas nekoliko favorita iz kolekcije

Kolekcija obuhvata široku paletu unisex komada garderobe, od kojih se izdvajaju puffer jakne, duksevi i majice u nekoliko boja, redizajnirani modeli Puma patika i neizostavni bucket šeširi.

Kao apsolutne favorite iz kolekcije Journal redakcija izdvaja efektne puffer jakne u nežno plavoj i roze boji, vodootporni ranac sa pregradom za laptop, zatim bucket hat za sve ljubitelje urbanijeg stila dostupan je u nežno plavoj i peščanoj boji i dva modela patika od kojih jedan nosi naziv TRC Blaze i dostupan je u bež i smaragdno zelenoj kombinaciji, a drugi model Suede VTG dostupan je u narandžastoj varijanti. Poseban pečat za oba modela patika predstavlja kombinovani logo postavljen na jezičku i peti.

Cena odevnih komada kreće se u rasponu od 40 do 400 dolara, a važno je napomenuti da je cela kolekcija nastala od 20 % recikliranog materijala.

Kako je nastao modni brend AMI

Ukoliko još uvek niste upoznati sa brendom AMI koji je širom sveta veoma cenjen zbog vrhunskog kvaliteta svojih kolekcija vreme je da saznate nekoliko važnih stavki o njemu.

Modni brend AMI osnovan je u Parizu 2011. godine. Vlasnik i kreativni direktor pariskog brenda jeste Alexandre Mattiussi koji je pre osnivanja sopstvenog brenda radio za poznate dizajnere i modne kuće poput Dior Homme, Marc Jacobs i Givenchy. Ime AMI nastalo je poigravanjem inicijala vlasnika brenda, a uz to AMI na francuskom znači prijatelj što savršeno označava ležernost, zabavu koji su utkani u DNK brenda jer su prvobitne Mattiussove kolekcije bile namenjene za njegove najbliže prijatelje.

Od 2011. do 2019. godine AMI je u ponudi imao samo modnu liniju namenjenu muškarcima, a od 2019. lansirana je i modna linija za žene. Svi AMI Paris komadi garderobe izrađeni su od visokokvalitetnih materijala poput organskog pamuka ili kašmirske vune. AMI kolekcije lako su uklopljive uz sve prilike, a neizostavni deo garderobe koji se iz sezone u sezonu ponavlja u AMI kolekcijama jeste unisex džemper koji na sebi ima neizostavni element u vidu naglašenog monograma koji se nastavlja u srce, a izrađen je u kombinaciji organskog pamuka i vune.

Foto: Puma; Instagram

Učitati još
Zatvori