Journal.rs
L’OR stigao na domaće tržište

Kafa koja budi čula: L’OR stigao na domaće tržište

Iako Srbija spada među zemlje sa najvećom potrošnjom kafe na globalnom nivou, za L’OR ona nikada nije bila samo statistika – niti samo napitak. Kafa je duboko ukorenjena u našoj svakodnevici, kulturi i mentalitetu. To je jutarnji ritual bez kog dan ne počinje, povod za spontani razgovor ili pauza koja se slučajno oduži. Kafa spaja ljude i otvara teme, a kada govorimo o njoj, ne mislimo samo na ukus – već na kompletan doživljaj koji oplemenjuje svaki trenutak.

Upravo tu potrebu prepoznaje i zadovoljava L’OR, globalni i najbrže rastući brend iz portfolija kompanije JDE Peet’s, prisutan na više od 80 tržišta širom sveta – a od sada i u Srbiji. Povodom lansiranja L’OR Espresso premium aluminijumskih kapsula na domaće tržište, u Beogradu je održan ekskluzivan događaj na kom je predstavljeno šest varijanti ove kafe koja će biti dostupna u Srbiji: Ristretto 11, Supremo 10, Forza 9, Profondo Lungo 8, Colombia i Brazil.

L’OR

Među prvima koji su imali priliku da isprobaju jedinstvene ukuse L’OR Espresso kafe bili su TV lice Maja Nikolić, influenseri Aleksa Todorović, Iva Ču, Jovana Jocić, ali i glumac Luka Raco koji je otkrio sa kim najviše voli da pije kafu.

Moram da priznam da najviše uživam u kafi ujutru, kada sam sam – to je moj trenutak mira, ono što svi priželjkujemo tokom dana. Kafu pijem svakog dana, nekad i po nekoliko puta. Tokom snimanja zna da se desi da preteram, ali kada je kafa vrhunskog kvaliteta, kao što je L’OR, onda je to sasvim u redu, priznao je Luka.

L’OR na francuskom znači zlato, pa kao što i samo ime upućuje, predstavlja pravi zlatni standard u svetu espresa. Kapsule su napravljene od pažljivo biranih, visokokvalitetnih zrna kafe i donose espresso bogate arome, punog ukusa i raskošne kreme – upakovane tako da sačuvaju ono najbolje u svakoj šoljici.

L’OR je poziv da probudite sva svoja čula – da vidite, okusite, pomirišete, dodirnete i u potpunosti doživite svaki trenutak. Taj momenat nazivamo senzornim buđenjem u kom svakodnevni momenti postanu nezaboravna iskustva. Jer pravo zadovoljstvo se oseća i u njemu se uživa. To je suština našeg brenda, poručuju iz L’OR-a.

Zvanice su, osim što su uživale u degustaciji vrhunskog espressa i sjajnoj atmosferi, imale priliku da otkriju zanimljivosti o L’OR-u kroz priče bariste, ali i da se upuste u kreativne izazove poput crtanja kafom.

Foto: Warp studio