Brend The Ordinary je ovog oktobra predstavio kampanju koja lako privlači pažnju već na prvi pogled. Celokupna kampanja i njena poruka oduševili su brojne ljubitelje brenda koji je kreiran 2016. godine, a koji je na ovaj način – koristeći metaforu periodnog sistema elemenata – naglasak stavio na vezu između interneta i beauty, odnosno skincare terminologije.
Na taj način, edukativna kampanja koja nosi naziv The Periodic Fable donosi priču u čijem fokusu se nalazi činjenica da potrošači nisu dovoljno upoznati sa sastojcima proizvoda koje koriste, oslanjajući se na marketinške taktike i istine koje se kriju iza 49 popularnih termina. No, cilj kampanje je precizno definisan – a to je stvaranje transparentnije beauty industrije.
Šta je The Periodic Fable?
Smatrajući da se beauty terminologija pogrešno izučava, brend The Ordinary osmislio je The Periodic Fable. Reč je o sistemu koji čini 49 popularnih marketinških termina o kojima se često diskutuje i raspravlja.
Ipak, ova tabela nije obična. Naprotiv, ona donosi istine koje se kriju iza svakog termina koji je korišćen, te je kampanja u isto vreme edukativna, informativna, ali i zabavna. Celokupnu tabelu moguće je pronaći na zvaničnom web sajtu brenda, a ona zainteresovane upoznaje sa činjenicama koje se kriju iza termina koji su na društvenim mrežama postali viralni.
Instant Youth, Poreless, Elixir, Limited Edition, Celebrity Skincare…
Ovih pet termina samo su neki od mnogih koje ste, verovatno, bezbroj puta videli na pakovanjima beauty i skincare proizvoda. Međutim, da li znate zbog čega se oni zapravo koriste? Odnosno, koja je njihova definicija i zbog čega ih mnogi tumače kao mitove? Upravo tada, na scenu stupa kampanja The Periodic Fable.
Iako ova kampanja stiže na samom kraju 2025. godine, ona je jedna od najupečatljivijih u tekućoj godini. Ona je lansirana nedugo nakon što je The Ordinary objavio Ingredients – knjigu koja je slične tematike. Naime, ona je osmišljena kao štivo koje upoznaje potrošače sa formulacijama proizvoda. Periodni sistem takođe to čini – ali na nešto drugačiji način.
Ako je industrija do sada pogrešno tumačila lepotu, The Periodic Fable je tu da (iz korena) informiše beauty zajednicu i potrošače. Štaviše, imaginarni periodni sistem brenda The Ordinary naglašava da su ovi termini neretko nerealna očekivanja, iako se često definišu kao ideali. Međutim, kampanja je tu da – još jednom – stavi naglasak na osnovne ciljeve brenda. Odnosno, na transparentnost i edukaciju.
Foto: Instagram (@theordinary)
