Journal.rs

The Body Shop priredio nezaboravno putovanje kroz čula u hotelu Jump Inn u Beogradu

Ekskluzivni događaj brenda The Body Shop pod nazivom A Journey Through the Senses with The Body Shop okupio je brojne influensere i predstavnike medija. Okupljeni su imali priliku da dožive jedinstveno višesenzorno iskustvo i otkriju četiri omiljene kolekcije brenda kroz posebno osmišljene sobe hotela Jump Inn.

Svaka soba bila je posvećena jednoj kolekciji i pretvorena u svet za sebe:

  • Whispers of Savannah – Shea soba pružila je toplu priču o ženama iz Gane koje ručno izrađuju shea puter, kroz The Body Shop program Community Fair Trade. U ambijentu obojenom mirisima shea kolekcije, gosti su uživali u predstavljanju najpoznatije kolekcije brenda i čuvenog Shea putera za telo.
  • Spa & Beyond – Spa of the World soba pretvorila se u wellness oazu. I to uz zvuke uživo izvođene relaks muzike i atmosferu luksuznog spa centra.
  • The Hydration Lounge – Vitamin E soba inspirisana malinom donela je osvežavajući uvid u moć antioksidansa i novu Vitamin E Barrier Boost kremu za lice koja pruža 100h hidratacije. Posetioci su upoznali celu rutinu nege iz ove kolekcije kroz interaktivno vođenje.
  • Autumn Crush – Sugar Pumpkin soba bila je prava jesenja bajka. Ukrašena bundevama, lišćem i mirisom začina, uz specijalne bundeva kolačiće. Ekskluzivno je predstavljena limitirana Sugar Pumpkin kolekcija. Ona donosi dva noviteta – piling za telo i mist sprej.

Poseban šarm događaju dali su i zalogaji i poslastice inspirisane kolekcijama. Gosti su kroz ceo koncept putovali oslanjajući se na mirise, ukuse, zvuke i dodire.

Ovaj događaj za nas ima poseban značaj. Nakon izazovnog perioda, The Body Shop se vraća snažnije nego ikada i nastavlja svoju misiju – negovanje lepote inspirisane prirodom i podrška lokalnim zajednicama širom sveta. Večeras smo želeli da publici približimo upravo tu priču kroz jedno posebno iskustvo. Ovim događajem i simbolično započinjemo obeležavanje velikog jubileja – 50 godina brenda – koji nas očekuje naredne godine, poručili su iz The Body Shop tima.

Uz ovakav uvod u jesen, The Body Shop je još jednom pokazao da lepota nije samo u proizvodima. Ona je i u pričama, osećajima i zajedničkim trenucima.

Foto: Promo