Journal.rs

Pumpkin pie na usnama: Omiljeni beauty proizvod stiže u popularnoj jesenjoj aromi

Zvanično smo zagazili u jesenju sezonu, a to znači samo jedno – all things pumpkin! Sveće na ulazu u Zara Home prodavnice nose ovaj miris, a poznati beauty brend Laneige iznenadio nas je svojim najviralnijim proizvodom baš u ovoj aromi.

Laneige sleeping mask godinama unazad je sastavni deo naših nesesera, a od oktobra je ovaj viralan proizvod dostupan u aromi Pumpkin Pie. Formula je ostala verna svojoj OG verziji: bogata, balzamasta tekstura sa vitaminom C i antioksidansima koji regenerisu usne, ali sada umotana u toplu, slatku aromu jeseni. Beauty community već ocenjuje miris na društvenim mrežama, a i vi (već) možete da je testirate jer je u prodaji od 27. septembra.

Iako je limited edition, Pumpkin Pie lip maska nije samo sezonski gimmick – ona je praktično ultimativni jesenji beauty aksesoar. Ako volite vibe cozy sezonskih mirisa, ali ne želite da sve završi na Starbucks kafi i Zara Home svećama, ovo je način da tu atmosferu prenesete i u skincare rutinu.

Popularnost Laneige sleeping maske za usne ne jenjava

Kako je beauty industrija trenutno u overcrowded zoni, viralni proizvodi zapravo ostaju viralni samo sezonu ili dve. Međutim, Laneige sleeping mask za usne je deo nesesera uticajnih beauty blogerki i celebrity ličnosti sezonama unazad. U čemu je zapravo stvar?

Pre svega, u nazivu. Pored svih balzama za usne, ovaj proizvod se pozicionira kao maska, što automatski odaje utisak da on našim usnama pruža veću negu nego regularno labelo. Drugo, kategorija sleeping mask za usne do sada nije bila popularna na tržištu, i opet nam se čini da će, uz pomoć ove formule, naše usne do jutra biti minimum tri puta mekše. Pakovanje je vrlo estetično (i instagramično), dok se arome menjaju iz sezone u sezonu, uz par standardnih ukusa koji imaju bestseller status.

Dakle, dobar marketing i pozicioniranje na tržištu, uz sjajno definisanu namenu proizvoda, učinili su Laneige sleeping masku za usne jednim od najprodavanijih proizvoda u beauty industriji.

Foto. Instagram / @laneige_us