Journal.rs

Povratak King Kylie ere kroz novu liniju šminke

She’s baaack. Kada je Kylie Jenner najavila lansiranje King Kylie Collection povodom desetogodišnjice brenda Kylie Cosmetics, to nije bio samo marketinški potez. Bio je znak da se legendarna era iz ranih 2010-ih vraća u centar pažnje, sa svim estetskim i kulturnim implikacijama koje nosi. King Kylie je bila figura koja je definisala period u kojem je društveni medijski pejzaž počeo da oblikuje globalnu kulturu lepote. Povratak ovog svojevrsnog fenomena otvara pitanje: kako nostalgia i brend strategija funkcionišu u savremenoj industriji šminke i pop kulture?

King Kylie era simbolizovala je hrabrost, eksperiment i buntovni duh tinejdžerskog sna. Najmlađa sestra Kardashian-Jenner klana je u to vreme, sa svega 17 godina, kreirala imidž koji je bio vizuelno provokativan i ujedno autentičan. Kombinacija glamura i drskosti, koja je privlačila generacije koje su odrastale uz Snapchat i Instagram. Ovaj imidž nije nestao, on je evoluirao i postao kulturni simbol. A, povratak u 2025. godini funkcioniše kao most između nostalgične publike i novih generacija potrošača.

Nostalgija kao strateški alat

Ponovno uspostavljanje kulta ličnosti pokazuje koliko nostalgija može biti moćno marketinško sredstvo. U svetu u kojem potrošači traže iskustvo i emotivnu povezanost, Kylie je iskoristila svoj raniji imidž kako bi stvorila osećaj kontinuiteta. Kolekcija uključuje elemente iz originalne ere, tečne ruževe jarkih boja, metalik senke, čak i pakovanja sa lubanjama, koji su direktan odgovor na zahteve fanova i podsećaju na digitalni period koji je obeležio početke njenog brenda.

King Kylie je fenomen koji se ne može posmatrati izolovano od šireg kulturnog okvira. U periodu svoje inicijalne popularnosti, društvene mreže su bile u ekspanziji. A, influenseri su tek počinjali da preuzimaju ulogu kreatora trendova. Danas, kada je digitalna prisutnost postala ključni element ličnog i brendiranog identiteta, povratak ove ličnosti reflektuje težnju ka autentičnosti i kontroli narativa – pokušaj da se ostane relevantan u svetu preplavljenom instant sadržajem i sponzorisanim kampanjama. U industriji lepote gde je promena pravilo, ovakav gest revizije može biti ključ održavanja relevantnosti i autentičnosti brenda.

Foto: Instagram (@kyliejenner)