She’s baaack. Kada je Kylie Jenner najavila lansiranje King Kylie Collection povodom desetogodišnjice brenda Kylie Cosmetics, to nije bio samo marketinški potez. Bio je znak da se legendarna era iz ranih 2010-ih vraća u centar pažnje, sa svim estetskim i kulturnim implikacijama koje nosi. King Kylie je bila figura koja je definisala period u kojem je društveni medijski pejzaž počeo da oblikuje globalnu kulturu lepote. Povratak ovog svojevrsnog fenomena otvara pitanje: kako nostalgia i brend strategija funkcionišu u savremenoj industriji šminke i pop kulture?
King Kylie era simbolizovala je hrabrost, eksperiment i buntovni duh tinejdžerskog sna. Najmlađa sestra Kardashian-Jenner klana je u to vreme, sa svega 17 godina, kreirala imidž koji je bio vizuelno provokativan i ujedno autentičan. Kombinacija glamura i drskosti, koja je privlačila generacije koje su odrastale uz Snapchat i Instagram. Ovaj imidž nije nestao, on je evoluirao i postao kulturni simbol. A, povratak u 2025. godini funkcioniše kao most između nostalgične publike i novih generacija potrošača.
Nostalgija kao strateški alat
Ponovno uspostavljanje kulta ličnosti pokazuje koliko nostalgija može biti moćno marketinško sredstvo. U svetu u kojem potrošači traže iskustvo i emotivnu povezanost, Kylie je iskoristila svoj raniji imidž kako bi stvorila osećaj kontinuiteta. Kolekcija uključuje elemente iz originalne ere, tečne ruževe jarkih boja, metalik senke, čak i pakovanja sa lubanjama, koji su direktan odgovor na zahteve fanova i podsećaju na digitalni period koji je obeležio početke njenog brenda.
King Kylie je fenomen koji se ne može posmatrati izolovano od šireg kulturnog okvira. U periodu svoje inicijalne popularnosti, društvene mreže su bile u ekspanziji. A, influenseri su tek počinjali da preuzimaju ulogu kreatora trendova. Danas, kada je digitalna prisutnost postala ključni element ličnog i brendiranog identiteta, povratak ove ličnosti reflektuje težnju ka autentičnosti i kontroli narativa – pokušaj da se ostane relevantan u svetu preplavljenom instant sadržajem i sponzorisanim kampanjama. U industriji lepote gde je promena pravilo, ovakav gest revizije može biti ključ održavanja relevantnosti i autentičnosti brenda.
Foto: Instagram (@kyliejenner)