Nakon prve međusezonske modne razglednice, koja nam je prikazala kako izgleda kada se ujedine retro i urbana elegancija u Victoria Beckham izvedbi, novo poglavlje odmah prelazi na divlju teritoriju. Ovde vladaju neka sasvim druga pravila, odevni komadi bude buntovnu stranu naše ličnosti i stvaraju nesputano modno igralište. Aktuelnu igru bez ikakvih pravila donosi jedan od prvih začetnika italijankog nekonvencionalnog modnog pokreta. U pitanju je Just Cavalli. Dijalog između trendova i generacijskih tendencija, koje se menjaju brzinom svetlosti, oduvek su osluškivane s posebnom pažnjom – te najmlađi član Cavalli loze uspešno balansira između raznovrsnih stilskih pravaca, a opet ostaje sebi svojstven. Osim nove Just Cavalli kampanje, predstavićemo još dva upečatljiva iznenađenja. U nastavku teksta vas očekuje pravi estetski rolerkoster. Ovo su naše omiljene jesenje kampanje (2025).
Just Cavalli
Nova autumn/winter kampanja pulsira u strastvenom zanosu mladalačke ljubavi, kadrovi izgledaju kao da ih je podesio holivudski režiser Gus Van Sant, dok rock’n’roll motivi prožimaju odeću. Samim tim, kreativni direktor brenda, Daniele Lombardo, ne prestaje da nas, iz sezone u sezonu, oduševljava.
Ovog puta, gotovo, retro filmski set pulsira od seksepila. Fotografije i snimci lebde između udaha i izdaha aktera. Sloboda je prisutna u svakom uglu, dok propratni odevni komadi najavljuju najuzbudljiviju jesenju sezonu. Centralno mesto zauzimaju moto jakne, pantalone od prevrnute kože i čizme s brojnim nitnama. Aksesoari su masivni, dok torbe, uz prepoznatljivu logomaniju, donose i nešto mračniji koloristički spektar. Fotografije potpisuje fotografkinja Anne-Sophie. Glavne uloge igraju supermodel Alessio Pozzi i Doll Baby.
Casablanca
Bez ikakvog upozorenja, Casablanca je ove jeseni u punoj brzini. Tokio je pozornica, estetski momenti su zapanjujući, a fotografije donose raznolike portrete. S obzirom na to da ovaj grad živi 24/7, glavni junaci nas ubrzano vode kroz istorijske i urbane četvrti, dok krajnji čin prikazuje hotelske sobe, koje odišu toplim bojama, i modele u senzualnim ili zaleđenim položajima.
Kontrasti su glavno obeležje, koloristički spektar smenjuje se zavisno od lokacije, a opet sve dobija skladnu notu zahvaljujući kineskom fotografu Liu Xiangyu – koji vešto briše granicu između virtuelnog i realnog. Kreativni direktor brenda, Charaf Tajer, još jednom je redefinisao pojam luksuza, te Casablanca levitira u beskrajnom futurističkom mikrokosmosu s elementima neprolazne elegancije. Samim tim, moda je ono što se neprestano usavršava, raste i menja – a prestonica Japana jeste pravo mesto da se to i dokaže.
Marc O’Polo
Na početku teksta obećali smo pravi estetski rolerkoster, a red je da se to zaokruži. Nakon buntovnog ljubavnog zanosa i futurističkog Tokija, sledeća kampanja jeste nešto mirnija. Radi se o skandinavskom brendu, sa sedištem u Nemačkoj, Marc O’Polo.
Karirani uzorci, ravne čizme do kolena, nezaobilazne farmerke i košulje. Sve navedeno se uklapa uz country girl estetiku, koju Marc O’Polo decenijama pažljivo neguje. Kampanja je fotografisana u idiličnom seoskom krajoliku, a najslavniji supermodel, Gisele Bündchen, dominira u svakom kadru. Sve odiše smirajem, lepotom, dok odevni komadi slave vanvremenski stil, dugotrajnost i održivost životne sredine. Epilog poslednje jesenje kampanje (2025) nije mogao biti bolji, zar ne? A vi uživajte u sledećim fotografijama.
Foto: Instagram (@justcavalli_official, @casablancabrand, @marcopolo)