Journal.rs

Boja koju želim sa negom koju zaslužujem: Otkrivamo zašto su Creme Supreme boje za kosu must-have proizvodi

Ukoliko preferirate da kosu negujete i bojite kod kuće, možda ste naišli na izazove i poteškoće. Štaviše, pojedini su nakon prvog pokušaja i odustali. Međutim, bojenje kose kod kuće ne bi trebalo da predstavlja težak zadatak ukoliko je fokus na kvalitetnim proizvodima i adekvatnim koracima. Uprkos mišljenju mnogih, za to vam nije potrebno previše vremena i truda. No, ključ je u jednom proizvodu – a to su nove Creme Supreme boje za kosu.

Brend Schwarzkopf, lider u inovacijama u bojenju i nezi kose, je nedavno predstavio svoj novi brend Creme Supreme. Tim povodom je u Beogradu održan i ekskluzivni Master Class Aleksandra Dramićanina, namenjen influenserima i stručnjacima iz beauty industrije. Vodimo vas iza kulisa ovog događaja – i otkrivamo zbog čega su Creme Supreme boje za kosu vrlo brzo postali must-have proizvodi.

────

Ekskluzivni Master Class u Beogradu

────

Osluškujući potrebe svojih potrošača, Schwarzkopf je na tržište lansirao novi brend Creme Supreme koji sadrži specijalno razvijen HaptIQ sistem zasnovan na molekularnoj nauci. Upravo zbog toga, Creme Supreme pruža zadivljujuće rezultate.

Aleksandar Dramićanin, ambasador brenda Schwarzkopf Professional, je prisutnima na Master Class-u u Beogradu predstavio pravilne tehnike bojenja kose i konkretne korake u korišćenju novih Creme Supreme boja. U fokusu radionice bili su i praktični saveti za negu i stilizovanje. Takođe, prisutni influenseri imali su priliku da ove tehnike primene u praksi.

Ovaj događaj deo je šire kampanje uvođenja novog brenda na tržište Srbije, a Master Class je bio idealna prilika za predstavljanje novih proizvoda. I to uz stručnu podršku i demonstraciju jednog od najcenjenih i najpoznatijih profesionalnih frizera.

────

Šta je zapravo Creme Supreme?

────

Creme Supreme predstavlja novi standard u bojenju kose. U pitanju je bogata, negujuća formula, koja daje ujednačenu boju sa do 100 odsto pokrivanjem sedih vlasi, te omogućava dugotrajne, intenzivne boje uz očuvanje zdravlja vlasi. Linija je proizvedena za profesionalnu upotrebu u tri koraka (priprema, bojenje i nega nakon bojenja). Rezultat je ono čemu svi težimo – svilenkasta i mekana kosa bez oštećenja.

Ono što ovaj proces bojenja kose izdvaja je Schwarzkopf Bonding Pre-Serum.

On štiti i neguje kosu pre nego što bojenje kose uopšte otpočne. Gel formula osigurava ravnomerno nanošenje, a napredna tehnologija regeneriše oštećena područja pre nego što boja dođe u kontakt s kosom.

Schwarzkopf Creme Supreme boja štiti kosu od oštećenja prilikom bojenja. Nakon nanošenja na celu kosu, jednostavno se ispira. Bonding maska stvara zaštitni sloj i nanosi se na kosu pet minuta pre ispiranja. Pored toga, osnovna linija obuhvata 20 nijansi. I to od prirodnih, hladnih i nude tonova pa sve do toplih nijansi.

────

Boja koju želim sa negom koju zaslužujem

────

Pomoću virtuelnog asistenta za isprobavanje boje, potrošači mogu unapred videti kako će im određena boja stajati. Ova mogućnost je korisna i za redovne korisnike koji žele da isprobaju novu nijansu, kao i za početnike. Takođe, potrošači mogu skenirati QR kod sa pakovanja i biti preusmereni na video i foto tutorijale korak po korak koji ih vode kroz ceo proces bojenja kose.

Stoga, Creme Supreme nije samo nova boja. To je iskustvo koje kombinuje nauku, tehnologiju, održivost i razumevanje onoga što korisnici zaista žele.

Dakle, jedno je sigurno.

Brend Creme Supreme i njihove boje za kosu menjaju način na koji bojimo kosu kod kuće, te ovaj proces u velikoj meri olakšavaju. No, Creme Supreme nije samo blistava boja. U pitanju je zaštita i nega kose kroz čitav postupak bojenja u tri jednostavna koraka – jer je to nešto što svi želimo i zaslužujemo.

Naposletku, Creme Supreme proizvodi za kosu imaju PETA sertifikat, veganske formule i sklopivu kutiju koja ima FSC sertifikat, uz rukavice, papir i bočice koje se recikliraju. Stoga je ovaj brend u isto vreme i odgovor na savremene potrebe potrošača. 

Foto: Igor Prusac, Instagram (@schwarzkopf)