Journal.rs
Bottega Veneta parfemi

Otkrivamo koje mirisne note donose parfemi iz nove Bottega Veneta „Mezzanotte” kolekcije

Kada je Bottega Veneta pre nekoliko dana predstavila novu Mezzanotte kolekciju, pažnju su nam (ponovo) privule unikatne bočice. Reč je o tri nova mirisa koja su već na prvi pogled zainteresovala sve ljubitelje parfema, pa tako i članove Journal redakcije. Iako smo nedavno izdvojili omiljene parfeme bez kojih ne izlazimo iz kuće, sada smo na listu želja dodali tri nova – a u nastavku otkrivamo sve o njihovim karakteristikama.

U fokusu: Mezzanotte by Bottega Veneta

Kako je objašnjeno na zvaničnom sajtu, novu kolekciju odlikuju duboki i obavijajući mirisi. U ponudi se nalaze tri parfema, a kolekcija je svoje ime dobila po italijanskoj reči za ponoć. Ona produbljuje i nastavlja olfaktornu priču koja prepliće esencije iz celog sveta, a od njih kreira jedinstvene i unikatne mirisne izraze. Samim tim, ovi parfemi lako osvajaju čula – a staklena bočica inspirisana zanatskim nasleđem regiona Veneto dodatno doprinosi celom utisku.

Prvi miris: Almost Dawn

Među mirisnim notama parfema Almost Dawn dominiraju arome kestena, belog tartufa, vanile, bibera i pačulija. Dakle, miris ovog parfema evocira prefinjenu sofisticiranost, odnosno eleganciju.

Drugi miris: Hinoki

Među mirisnim notama parfema Hinoki dominantne su arome bergamota, crnog bibera, pačulija, eukaliptusa i muškatne žalfije. Stoga ovaj miris, kako je opisano, evocira šetnju kroz drevnu šumu.

Treći miris: Goodmorning Midnight

Među mirisnim notama parfema Goodnight Midnight dominiraju arome među kojima se izdvajaju oud, jagoda, ruža, bergamot i sandalovina. Upravo zbog toga, ovaj parfem izaziva raskošnu senzualnost.

Iako su u pitanju samo kratki opisi, ovi luksuzni parfemi lako postaju (beauty) predmeti požude. No, više detalja o svakom od njih možete da pronađete na zvaničnom web sajtu. Štaviše, tamo ćete pronaći i druge parfeme koji nose Bottega Veneta pečat, a koji su deo kolekcija inspirisanih Venecijom, njenom istorijom i različitim kulturama. Upravo zato, oni su – kao i mnogi modni komadi & aksesoari ovog italijanskog brenda – dobili status IT proizvoda.

Foto: Bottega Veneta, Instagram (@newbottega)