U decembru stiže film The Whale koji je dobio visoke ocene od strane kritike

U decembru stiže film The Whale koji je dobio
visoke ocene od strane kritike

Najnoviji film Darrena Aronofskog The Whale, u kojem vodeću ulogu ima Brendan Fraser, prikazan je početkom septembra pred odabranom publikom na međunarodnom Filmskom festivalu u Veneciji. Tom prilikom ekipa je dobila brojne pohvale, kao i šestominutni aplauz. Pre nekoliko dana izašao je prvi trailer na osnovu kojeg možemo zaključiti da nas očekuje filmsko ostvarenje puno emocija.

whale
Brendan Fraser u filmu The Whale

Veliki povratak Darrena Aronofskog i Brendana Frasera

Kanadsko-američki glumac prozirno plavih očiju, Brendan Fraser, krajem devedesetih u veoma kratkom periodu postaje miljenik publike zahvaljujući ulozi u serijalu The Mummy. Filmski hitovi u kojima je ostvario zapažene uloge ređali su se jedan za drugim, sve do 2010. godine kada nailazi period stagnacije koji je usledio zbog zdravstvenih i privatnih problema. Brendana smo od tada viđali u nekim manjim ulogama, a poslednju značajniju rolu odigrao je u popularnoj mini-seriji Trust 2018. godine, uz Hilary Swank.

Filmski scenarista i režiser Darren Aronofsky takođe je poslednjih godina snimao filmove poput Noah i Mother, koji nisu postigli veći uspeh kod kritičara i publike. Mnoge je obradovala vest da je nakon petogodišnje pauze snimio novi film. Odmah nakon Venecijanskog festivala kritičari nisu štedeli pohvale na račun filma The Whale, a uz to mnogi smatraju da će ovo ostvarenje na najbolji način vratiti staru slavu kako Brendanu Fraseru, tako i Darrenu Aronofskom.

Kraći osvrt na radnju filma The Whale

Film The Whale zasnovan je na pozorišnoj drami Samuela D. Huntera i prati život engleskog učitelja Čarlija koji pati od prekomerne gojaznosti. On iza sebe ima burnu prošlost jer je ostavio ženu i ćerku zbog muškarca sa kojim je bio u tajnoj vezi. Nakon smrti partnera on počinje da se prejeda zbog osećaja krivice i to ga dovodi do teškog poremećaja usled kojeg ostaje gotovo nepokretan. Čarli u jednom trenutku dobija jaku želju da se ponovo poveže sa svojom sedamnaestogodišnjom ćerkom koju igra Sadie Sink (koju smo zavoleli zahvaljujući ulozi Max Mayfield u seriji Stranger Things).

Uz to, glavni junak filma The Whale ima i jednu supermoć, a to je mogućnost da vidi dobrotu u drugim ljudima. Brendan Fraser se potpuno transformisao zbog uloge u ovom filmu, a kako bi što bolje doneo svoj lik na setu je svakodnevno morao da nosi specijalno odelo teško 150 kilograma.

Premijera filma u Americi zakazana je za 9. decembar, a nakon toga film će biti dostupan u bioskopima širom sveta.